Take Me To Church - Hozier

我生来如此,但我甘愿如此

我听见你让我保重的神谕

阿门,阿门,阿门

带我去教堂吧

我会像一只忠犬, 膜拜顶礼你的谎言

我会忏悔罪行,而你可以把刀磨尖

请赐我 在永生中死去

神啊,让我为你献出生命


I was born sick, but I love it

Command me to be well

Amen. Amen. Amen.

Take me to church

I'll worship like a dog at the shrine of your lies

I'll tell you my sins and you can sharpen your knife

Offer me that deathless death

Good God, let me give you my life


一首写给同性恋者的歌。说实话我不太喜欢Hozier的声音,但是歌词写得太好,旋律钻脑而入,可以循环到明年。


人人生而平等。

评论
热度(3)

© 深海游戏 | Powered by LOFTER